Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Палене

    Колеги имам питане как палите двигателя/ колко бързо/
    При мен мотора е на 47Х ХХХ км . Помпата ръмжи мерил съм налягането - около 5 атм. е . Като е пълен резервоара не се чува изпразни ли се по 1/2 се обажда.
    При палене трябва да върти повечко / според мен /от нормалното. ПОне 3-4 оборота на стартера. Акумулатора не е първа младост но и с допълнителен аку / с кабели 16 кв.мм / пак е така. Като дам на контакт помпата не чувам да заработи и вдигне налягане.
    И при минус 19-20 градуса пали ама трябва да повърти.

    Извън темата Голф 3 1,6MPI/ т.е. 4 инжекции/ на жената пали само докато врътна стартера .Само докато чукна стартера и пали.

    Е това ме тормози - защо самолета не пали така.
    /Нови свещи,филтри, измити двигател ПХ, почистен дебитомер и регулиран, идеални кабели, зареден акумулатор/.
    Мъркане на празен ход без да се менят обороти, бързо набиране без замисляне при позагряла кола - има наказание на светофарите на който се впрегне.
    Не ми е проблем но се ядосвам. При проблем мога да примъкна 2 ри акум. и с кабели пак да запаля.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

  • #2
    Ами и аз малко се очудих, но и на Додо бившата пали така трябва да повърти малко и тогава запалва. Може да е конструктивна особенност, имах уно 1.4 ieS преди години и то въртеше повече а на един приятел със такова уно но карборатор само като чукне и палеше. Така че според мен щом пали не и се притесняваи, само я посръчквай от време на време за да не се затлачва

    Comment


    • #3
      аз съм същия с паленето!!!!и при мен върти повечко (2-3 оборота) и тогава пали.....сега ще пробвам от свещите....дано да се оправи
      Alfa Romeo 1.8 TS 8v

      Comment


      • #4
        Мойте и двете палят от раз. Твойта не ще да пали веднага, щото много я тормозиш и не я водиш на срещи
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от street_fighter
          аз съм същия с паленето!!!!и при мен върти повечко (2-3 оборота) и тогава пали.....сега ще пробвам от свещите....дано да се оправи
          Няма да се оправи, защото това не е проблем
          Свещите си ги смени, ако са за смяна, но всички правят няколко оборота, преди да запалят
          Имаше и друга тема, точно за това, но не мога да я намеря
          sigpic

          Comment


          • #6
            Свещите са нови. Зпочвам да се съмнявам в акумулатора - старичък е вече, но все още става за работа.
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment


            • #7
              Аз исля че е конструктивно направено така че като е по-студено да може помпата да качи масло навсякъде затова върти 2-3 пъти и мойта е така като е студено а като е топло пали от четвърт оборот
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                И при мен пали след първия оборот. Явно са си така 8V-тата.
                Alfa Romeo 155 1.8TS
                Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                Comment


                • #9
                  абе незнам, значи на търтей алфата върти няколко обороти преди да припали а пък мойта пали веднага. според еньо върти първоначално за да разчете всички датчици и тогава припалва, мойта обаче явно не проявява такова любопитство. може би има 2 вида системи от тая гледна точка
                  '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                  '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                  Comment


                  • #10
                    И моята не е любопитна.
                    Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от yovi
                      И моята не е любопитна.
                      мойта пък е любопитна
                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #12
                        абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
                        а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
                        Alfa Romeo 1.8 TS 8v

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от street_fighter
                          абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
                          а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
                          Ми то и в Пловдив се правят срещи бре колега, а сега и в Пазарджик организираме така, че ако имаш желание заповядай, както и всички други са добре дошли
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #14
                            моята също прави няколко оборота и тогава пали, но аз също като колегиге мисля, че няма проблем

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kostadin
                              Първоначално публикувано от street_fighter
                              абе явна моита се е метнала на мен.....любопитна е...ахахахахахахахаха а по въпроса за винтилите - карал съм досто бързи коли но от този мотор на алфата съм доволен горе долу но според мен му трябват още 8 винтила да качва по-бързичко оборот и всичко щеше да е 6......нямал съм късмета да се возя в 2.0
                              а за срещите - бе колеги едно ходене до софия ми е 60 лв(само бензина)....за един ден....нещо не ми се дават - тва си е доста обикаляне по баровете тука в Пловдив
                              Ми то и в Пловдив се правят срещи бре колега, а сега и в Пазарджик организираме така, че ако имаш желание заповядай, както и всички други са добре дошли
                              значи на мен ми казана до 30 сек.да не се врътка ключа след като влезе
                              а каде са сбирките в пловдив и кога???
                              Alfa Romeo 1.8 TS 8v

                              Comment

                              Working...
                              X